luni, 3 martie 2014

Test Nikon 70-200 f/2,8

Weekend-ul care tocmai a trecut, am avut ocazia să mă joc cu un Tele Nikon AF-S NIKKOR 70-200 mm cu f/2,8 G ED VR II, pe toată plaja, funcția de reducere a vibrațiilor (VR II) cu strat Nano Crystal. Acest tele profesional, asigură o claritate extraordinară, focalizare foarte rapidă și silențios, imagini clare în orice condiții de iluminat. Corp de Mg, etanș împotriva prafului și a picăturilor de apă, are un echilibrul excepțional în mână pentru orice tip de fotografie.
Am fotografiat afară pe o lumină de iarnă și înăuntru, pot spune că am reușit să surprind portrete la lumină slabă. Menționez că toate imaginile sunt realizate cu f/2,8, pe un D-SRL NIKON D90 și D3100. Mai multe date tehnice despre acest tele găsiți pe pagina F64 România.
Pe această cale vreau să le multumesc prietenilor mei (Petru Șolcă, Ovidiu Iulian Sidorencu), am reușit să testez tele-ul.
Mai departe las imaginile să vorbească …

O mică glumă: Ca să faci imagini cu acest tele, trebuie un abonament la o sală de sport :D












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu